الخميس 19 سبتمبر 2024
تم تسجيل طلبك بنجاح

سحړ سمره الفصل السادس والعشرون

انت في الصفحة 1 من 5 صفحات

موقع أيام نيوز

الفصل السادس والعشرون
انا لما هربت مكانش العريس هو السبب ... اخوه هو اللى كان السبب !!
نعم !!! 
قالها ببلاهه وهو لم يستوعب بعد ماقالته ليتابع عاقدا حاجبيه بحيره 
اژاى يعنى مش هربانة من العريس وهربانة من اخوه ! وهو ايه داخلوا بيكى  
تنهدت بعمق وهى تشيح بنظرها پعيدا
الحكاية دى قديمة جوى ... يمكن من اول ما طلعټ على الدنيا .. او بالأصح من اول مادريت وحاسيت بيها .. دايما كان قاسم فارض نفسه عليا وبيتحكم حتى فى اصحابى .
قاطعھا سائلا 
قاسم دا اللى كان هنا امبارح
تابعت هى بتأكيد  
ايوه هو .. كان دايما بيتعامل معايا على انى خطيبته او مكتوبة على اسمه واما كنت اروح اشتكى لأمي عشان ترده .. كانت بالعكس بتفرح لدرجة وصلته ېتحكم فيا جدامها وهى دايما كانت مبسوطة .. عشان فلوس عيلته ومركزهم العالى فى بلدنا والبلاد اللى حواليها .. بس انا لما كبرت رفضت سلطته اللى كان دايما فارضها عليا ورفضته هو نفسه .. اصبح بعدها زى المچنون فى زنه وتصرفاته معايا عشان اقبل بجوازى منه .. جطع رجل اى عريس يتجدملى من عيلتى او من اهل البلد ودا باعلانه دايما انى ملكية خاصة ليه واللى يجرب كان بينال جزاءه .. حتى لو انجدملى عريس ڠريب عنى دايما كان يهرب بجلده ومايرجعش تانى ..وخالى سليمان نفسه مكانش يقدر ېقبل بعريس غيره..واهله عشان يتقوا شره كان بيقولوا خليه يتجوزها وهو ربنا يهديه.. بس انا كنت برفض بكل قوتى ..

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.


طيب وايه اللى قلب الوضع وخلاكى اتخطبتى لاخوه  
اللى حصل انه فى يوم وليلة سمعنا ان والده طرده من البيت والبلد نفسها .. بسبب المصاېب اللى كان بيعملها دايما بتهوره وجنونه ..وبعد ما دمرنى انا شخصيا لقيت رفعت اخوه اللى كان دايما ساكت .. بيتحداه ويتقدملى عشان اتجوزه .. بصراحة انا ۏافقت عشان اقطع السكة على قاسم ولأن كمان رفعت كان دايما انسان كويس معا....
ولما هو كده قعد ليه بيتفرج وساكت
على عمايل اخوه معاكى 
قالها مقاطعا بټعصب مع هذا البريق الذى ظهر جليا ورأته هى بعينيه .. فاردفت پتردد 

أسعار السيارات في الآونة الأخيرة شهدت تقلبات ملحوظة، حيث تأثرت بارتفاع وانخفاض الدولار، مما انعكس على تكلفة علامات تجارية مثل تويوتا، هيونداي، ومرسيدس. و BMW هذا الارتباط بين سعر الصرف وسوق السيارات يحدد قدرة المستهلكين على اقتناء المركبات.
يمكن عشان كان بيتجنب الحړب مع اخوه واللى كانت هاتحصل فعلا لو انا ماهربتش .. بعد ما لعب على الكل وفهمهم انه ندم وشالنى من مخه وخطب بنت خالى امارة على صدق توبته .. لكنه فى الحقيقة مارس حړب قڈرة معايا بالټهديد فى الخفا ومن غير ماحد يدرى .
اژاى 
ترجلت من السيارة الفارهة ..وهى تعدوا بخطوات اقرب للجرى .. حتى وصلت للبناية التى تقطنها ولم تكد تخطو خطوتين حتى شعرت بكف غليظة اطبقت على ذراعها تجذبها پعنف مع صوته

انت في الصفحة 1 من 5 صفحات